MZDOVÁ ÚČETNÍ s přesahem do HR (zkrácený úvazek-4 dny v týdnu)

Vaše náplň práce


  • mzdová agenda a personální administrativa pro cca 70 zaměstnanců
  • práce v mzdovém programu PAMICA
  • HR oblast zaměřená na zajištění nástupního a výstupního procesu (příprava smlouvy, přihlášky, vstupní prohlídka, školení, ukončení apod.)
  • administrace a archivace mzdových podkladů

Váš profil


  • znalost mzdové a pracovně-právní legislativy
  • profesní zkušenosti na obdobné pozici
  • proaktivní přístup práci, schopnost převzít zodpovědnost za mzdovou agendu
  • aktivní řidič/ka sk. B
  • velkou výhodou bude znalost anglického jazyka

Naše nabídka
  • odpovídající mzdové ohodnocení od 35 000 Kč
  • bonusy ke mzdě po zkušební době ve výši cca 5 000 Kč formou benefitů
  • volná pracovní doba PO-ČT! Pátky budete mít volné:)
  • moderní hezká kancelář a fajn kolegové
  • stravování přímo v firmě nebo stravenkový paušál
  • 20 dní dovolené
  • pracoviště v Soběslavi, v dojezdové vzdálenosti od ČB cca 25 minut, Tábor 20 minut

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?