Pracovníci v pohřebnictví

z:4/4/2024 Náplň práce: - všeobecná práce pracovníka pohřební služby, včetně převozu zesnulých a práce v pohřebnictví s tím spojené - jednosměnný provoz + pohotovost. Požadujeme: - praxi a znalosti z oblasti pohřebnictví (výhodou) - dobrý zdravotní stav a fyzickou zdatnost - psychickou odolnost - schopnost jednat se zákazníky - řidičské oprávnění skupiny B (zkušený řidič s praxí) - schopnost týmové spolupráce - zodpovědnost - spolehlivost. Nabízíme: - pracovní poměr na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou - zaměstnání s možností vzdělávání a rozvoje - místo výkonu práce Frýdek-Místek - systém zaměstnaneckých výhod - mobilní telefon. Termín nástupu: ihned Nabídky se strukturovaným životopisem a přehledem dosavadní praxe zasílejte písemně nejpozději do 30.04.2024 na výše uvedenou adresu k rukám předsedy představenstva nebo na e-mail: sekretariat@tsfm.cz.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pracovníci v pohřebnictví

Valašské MeziříčíDušan Drdák
od 38 000 Kč

Pracovníci v pohřebnictví

Brno-venkovPohřebnictví NOSTALGIE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Pracovníci v pohřebnictví

Žďár nad SázavouPIETAS - VYSIBLA s.r.o.
od 10 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.