OBCHODNÍ ŘEDITEL| ZDRAVOTNICKÉ POMŮCKY| ZLÍNSKO

Máte prokazatelnou praxi s vedením obchodního týmu? Dokážete rozvíjet obchodní strategii celé společnosti? Domluvíte se k tomu anglicky? Tak mi dejte vědět! Náplň práce: - vedení obchodních zástupců a referentů - jednání se zákazníky - tvorba obchodních smluv - strategické rozvíjení společnosti - marketingová strategie - reporting majiteli firmy - cestování za zákazníky po ČRZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Řídící pracovníci v maloobchodě

KlatovyTOP TANK s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

Karlovy VaryBM ČESKO s.r.o.
od 35 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

PrahaDR. OPTIK CZ s.r.o.
od 25 000 Kč



Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v maloobchodě

KlatovyTOP TANK s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

Karlovy VaryBM ČESKO s.r.o.
od 35 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

PrahaDR. OPTIK CZ s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?