NÁKUPČÍ | INŽENÝRING | 60 000 Kč

Pro klienta působícího v oblasti chemického a agroprůmyslu hledáme nákupčího v profesích MaR nebo elektro.

Vaší hlavní náplní práce bude:
- provádění výběrových řízení, správa poptávek a vyhodnocování nabídek
- zajištění nákupu dodávek a služeb pro probíhající zakázky
- technická příprava a návrh řešení (včetně ocelových konstrukcí, kabelových tras, procesních připojení)
- přijímání objednávek od projektových manažerů a vystavování objednávek
- spolupráce s dodavateli a kontrola dodržování termínů dodávek
- zajištění dopravy na stavby, sklady nebo do výroby
- řešení termínových kolizí a tvorba cenových kalkulací
- komunikace s projektovými manažery a šéfmontéry na stavbě
- řízení skladu a evidence příjmů a výdejů technického vybaveníZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Středočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání (technický obor; elektrotechnika výhodou)
- praxe 2 roky na stejné nebo podobné pozici
- vyhláška 50 §6
- kladný vztah k elektrotechnice a strojařině
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
- smysl pro detail, problem-solving skills
- ŘP sk. B

Bonusy:

- 20 dnů dovolené + 5 sick days
- služební telefon a notebook
- bonusy, odměny, provize ze zakázek
- možnost profesního růstu, školení

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Elektroinženýr
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Praha Tech (GR)
(+420) 242 456 610
K#Tomaskova#406744203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?