Personální referenti

Kroupová Miroslava Mgr., tel.: 605 222 388, e-mail: mirka.k@novehorizonty.cz

Láká vás nejen práce a komunikace se zaměstnanci, ale i samostatná a pečlivá práce s "papíry"? Jste empatičtí, s pozitivním vztahem k lidem a zároveň jste schopni dosahovat výborných výsledků? Pak o sobě určitě dejte vědět!

Jde o chráněné pracovní místo - u nás pracují pouze pro osoby se zdravotním postižením
Co budete dělat?

nábor zaměstnanců
pracovně-právní administrativa (pracovní smlouvy, lékařské prohlídky, BOZP, docházky)
zadávání zaměstnanců do personální systému, aktualizace změn
hlášení zdravotním pojišťovnám a PSSZ, zpracování neschopenek
školení nováčku a principů Zeleného úklidu
vydávání a evidence ochranných a pracovních pomůcek
pomoc při řešení sociálních záležitostí zaměstnanců
a hlavně .... vytváření vlídného a přátelského prostředí
Jaká jsou naše očekávání?

pobírání invalidního důchodu a dost sil zvládnout náročnou práci
mít respekt a přátelský přístup ke kolegům se zdravotním postižením
min. SŠ s maturitou, VOŠ nebo nejlépe VŠ vzdělání
praxe v personalistice velmi vítána
velmi dobrou znalost práce na PC
a hlavně ..... selský rozum, systematičnost, pečlivost a spolehlivost
Co vám můžeme nabídnout?

rozmanitou a náročnou práci, která má smysl
práci v příjemném kolektivu s výbornými mezilidskými vztahy
schopnost pracovat cca 4 hodiny denně, částečně flexibilní pracovní doba
možnost občasné práce z domova
bezbariérové prostředí
datum nástupu: ihned

Plat od:
15 000 - 22 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
06.03.2024
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Miroslava Kroupová
605 222 388
mirka#k|novehorizonty#cz






Podobné nabídky práce

Personální referenti

PlzeňZákladní škola, Plzeň, Podmost
23 390 - 34 370 Kč

Personální referenti

Rychnov n. KněžnouPFERDA z.ú.
od 30 500 Kč

Personální referenti

TepliceStřední škola stavební a stroj
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?