PŘÍPRAVÁŘ | JIHLAVA

Pro našeho klienta v Jihlavě hledáme vhodné kandidáty na pozici PŘÍPRAVÁŘE.
Pokud Tě tato oblast zajímá a máš vzdělání ve stavebním směru, dej nám o sobě vědět!

* Odhad a správa nákladů na montáže a stavební práce
* Tvorba a zhodnocení cenových nabídek
* Složení a vyhodnocení poptávek
* Příprava materiálů pro realizaci
* Komunikace s investory a subdodavateliZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* Min. SŠ stavebního směru
* Min. 1 rok praxe
* Orientace ve stavební dokumentaci a rozpočtech
* AutoCAD výhodou
* MS Office
* ŘP sk. B

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* 5 týdnů dovolené
* Prémie
* Flexibilní pracovní doba
* Telefon a notebook
* Služební auto
* Cafeterie

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Přípravář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Jihlava (GR)
(+420) 567 588 911
A#Valentova#406571203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.