Manažer objektů a provozu

Vaše náplň práce
  • plánování a řízení provozní a technické správy budov a přilehlých částí v majetku společnosti
  • zajištění pravidelných revizí a kontrolních činností na pevných prvcích budov, rozvodech a zařízeních
  • aktivní účast na energetickém řízení společnosti
  • řízení vozového parku
  • koordinace a dohled nad externí ostrahou
  • řízení týmu odpovědného za údržbu a čistotu (10 členů)

Váš profil
  • minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
  • schopnost efektivně řídit energetické procesy
  • znalost smluvní problematiky s dodavateli služeb a zboží, nájemních smluv apod.
  • zkušenost s technickým kreslením v oblasti stavebnictví
  • pokročilá práce s PC – MS Office
  • schopnost komunikovat v anglickém jazyce na úrovni B1
  • platný řidičský průkaz skupiny B

Naše nabídka
  • týden dovolené navíc
  • flexibilně rozvržená pracovní doba
  • moderní, čisté pracovní prostředí
  • příspěvěk na dojíždění
  • závodní stravování
  • hrazené kurzy AJ a jiné kurzy v rámci profesního rozvoje

Pracoviště:
Olomoucký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
  • schopnost efektivně řídit energetické procesy
  • znalost smluvní problematiky s dodavateli služeb a zboží, nájemních smluv apod.
  • zkušenost s technickým kreslením v oblasti stavebnictví
  • pokročilá práce s PC – MS Office
  • schopnost komunikovat v anglickém jazyce na úrovni B1
  • platný řidičský průkaz skupiny B

Bonusy:

  • týden dovolené navíc
  • flexibilně rozvržená pracovní doba
  • moderní, čisté pracovní prostředí
  • příspěvěk na dojíždění
  • závodní stravování
  • hrazené kurzy AJ a jiné kurzy v rámci profesního rozvoje

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Výroba a průmysl
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Radkovičová
m#radkovicova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?