SAP SPECIALISTA | IMPLEMENTACE | LOGISTIKA | hybrid

Stabilní společnost s mezinárodním zázemím obsazuje pozici v logisticke s přesahem do IT. Máte zkušenosti s implementací SAPU nebo jste se alespoň na implementaci podíleli? Domluvíte se výborně anglicky? Chtěli byste pracovat většinu času z domova?

Jako Projektový manažer v logistice budete mít na starosti:

- Správa mezinárodních/národních projektů s komplexním IT zaměřením
- Implementaci SAP logistických modulů warehouse managementu a material managementu
- optimalizaci procesů
- definici mezinárodních logistických standardůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- AJ na úrovni B2 / C1
- Zkušenosti v logistice s implementací SAP (či podílení se na implementaci) podmínkou
- Projektové zkušenosti s optimalizací logistických procesů v SAP (SAP (E-) WM a MM)
- Velmi dobrá znalost MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* hybrid working model (až 4 dny na HO)
* týmové prostředí a prima kolegové
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní doba
* individuální navyšování mezd, na základě hodnocení
* osobní prémie
* příspěvek na dopravu
* příspěvky na penzijní připojištění
* vzdělávací kurzy
* firemní akce

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
K#Cibulkova#406552203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?