LOGISTIK - Těsná blízkost Plzně

Máte zkušenosti v oblasti logistiky? Baví Vás komunikace s dodavateli,zákazníky ? Umíte anglicky a toužíte po změně ? Tak nám reagujte na pozici !

Co u nás budete dělat :-)

- Dohlížet na opakující se úkoly v oblasti logistiky a pošty (například domácí a mezinárodní přeprava ve všech režimech: silniční, letecká a námořní)
- Stanete se prvním kontaktním bodem pro veškeré logistické záležitosti
-Koordinace leteckých a námořních toků do a z center pro splnění objednávek a dalších dodavatelských lokalit mezi místními a mezinárodními místyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
38 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- minimálně SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
- znalost AJ na dobré úrovni
- znalost práce na PC MS Office
- analytické schopnosti, odolnost vůči stresu

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 13 plat
- 25 dnů dovolené
- Zkrácená týdenní pracovní doba 37,5 hod. /týdně
- Příspěvek na stravování ve výši 120 Kč na den
- Jazykové kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
d#ulc#406500203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?