Řídící pracovníci v maloobchodě

Pracoviště Hlinsko pod Hostýnem - Náplň práce: objednávky a přebírka zboží, práce v pokladně a v obslužném úseku, vyskládávání zboží, doplňování cenovek, kontrola ZL, úklid (jednomístná prodejna) - Požadujeme: praxe v oboru vítána, základní znalosti na PC, zodpovědnost, spolehlivost, pracovitost - pracovní doba dle otevírací doby prodejny Po 6:30 - 11:00, Út + Stř 6:30 - 11:00 / 13:00 -16:00 hod., Čtv + Pá 6:30 - 11:00 hod. / 12:30 - 16:00, SO 6:30 - 11:00 hod., pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup možný ihned - Benefity: příspěvek na stravování, vánoční bonus, měsíční příspěvek na masáže, roční příspěvek pro děti ze soc.fondu, zaměstnanecký příspěvek na důchodové připojištění - Kontakt telefonicky Po-Pá, 8:00 - 14:00 hod. (paní Tvrdoňová, tel: 775 773 011), nebo své životopisy zašlete prosím na e-mail: tvrdonova@coophb.cz.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

BrnoArcus - onko a lymfo centrum B
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti statistiky

PrahaSemrush CZ s.r.o.
od 66 000 Kč

Číšníci a servírky

PrahaDiligence Hospitality s.r.o.
od 26 000 Kč

Pekaři

PrahaPekárna Kabát s.r.o.
od 30 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PrahaGoodData s.r.o.
od 35 000 Kč

Pomocní manipulační pracovníci (kromě výroby)

PrahaMMS LEV GROUP s.r.o.
od 18 900 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Pracovníci odvozu a recyklace odpadů

24 000 - 35 000 KčVrchlabí Lipkova s.r.o.

Účetní všeobecní

18 900 - 30 000 KčTřebíč Ing. jana zejdová, s. r. o.

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.