Obsluha čerpacích stanic a mycích linek dopravních prostředků

Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Obsluha zákazníků, prodej, administrativa.
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál.
První kontakt telefonicky v čase 9.00-21.00 hod na č. 605 779 688 - p. Roman Merkel nebo na e-mail. adrese: roman.markel@eurobit.cz

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Blansko
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
08.03.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Roman Markel
605 779 688
roman#markel|eurobit#cz






Podobné nabídky práce

Prodavači potravinářského zboží

Jindřichův HradecTien Tuan Le
od 21 300 Kč

Specialisté v oblasti prodeje a nákupu služeb

PrahaHuawei Technologies (Czech) s.
od 70 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

ŽidlochoviceFlajšingr s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Obsluha čerpacích stanic a mycích linek dopravních prostředků

LiberecREAL SERVIS BOHEMIA s.r.o.
od 26 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

PrahaTALOCONER s.r.o.
od 26 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?