IT Specialista (nové projekty)

Přidejte se k našemu inovativnímu týmu a staňte se klíčovým hráčem v naší dynamické společnosti! Rozjíždíme nové projekty a hledáme zkušeného IT Specialistu, který se chce podílet na našem růstu.

Zodpovědnosti:

- Správa a údržba firemní počítačové sítě
- Instalace, konfigurace a údržba hardwaru a softwaru
- Řešení technických problémů a podpora uživatelů
- Implementace bezpečnostních opatření v oblasti IT
- Spolupráce s ostatními odděleními pro zajištění plynulého chodu operacíZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Min. SŠ vzdělání v IT sektoru
Praxe jako IT Specialista alespoň 2 roky
Angličtina na středně pokročilé úrovni, komunikativní úroveň
Dobrá znalost operačních systémů, sítí a bezpečnosti IT
Schopnost rychle a efektivně řešit problémy
Komunikační dovednosti a týmový duch

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 13. plat
- 25 dní dovolené
- Závodní stravování
- Příspěvek na dopravu
- Jazykové vzdělávání
- Možnost růstu v rámci společnosti

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
IT konzultant
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
L#Konopikova#404746203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.