DIVISION MANAGER | PROCUREMENT

Staň se součástí globálního nákupu ve výrobní společnosti v Brně!

Náplň práce:
- Tvorba krátkodobých a dlouhodobých cílů, strategických plánů
- Plnění ročního plánu (dodávky, kvalita, služby, náklady, inovace, závazky)
- Spolupráce napříč odděleními v rámci celé skupiny
- Výběr a řízení dodavatelů konkrétní komodity
- Shromažďování dodavatelských a obchodních požadavků
- Řízení eskalací
- Koordinace obchodních projektů
- Konsolidace, analýza a reportingZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
100 000 Kč
Pracoviště:
Jihomoravský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- VŠ vzdělání v oblasti logistiky/nákupu/dodavatelského řetězce ve výrobní společnosti
- Zkušenost na obdobné pozici
- AJ na profesionální úrovni
- Praxe z mezinárodního prostředí
- Dobrá znalost obchodního prostředí
- Vyjednávací schopnosti

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- roční bonusy
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba + možnost občasného home office
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- zvýhodněné mobilní tarify
- Multisport karta
- firemní akce
- krásné prostředí

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Supply Chain Specialist
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
R#Hanouskova#406121203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Odbytoví agenti

BruntálStyroprofile, a.s.
od 25 000 Kč

Odbytoví agenti

JeseníkŘetězárna a.s.
31 000 - 42 000 Kč

Odbytoví agenti

NáchodHRONOVSKÝ s.r.o.
24 000 - 26 000 Kč

Celní deklaranti

HodonínT Machinery a.s.
od 30 000 Kč

Odbytoví agenti

HodonínK R O N, s.r.o.
od 27 000 Kč

Celní deklaranti

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
38 000 - 42 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?