Supply chain planner

Vaše náplň práce
  • optimalizace operací dodavatelského řetězce, předpovídání poptávky (prognózy)
  • zefektivnění procesů týkající se zásob
  • aktivní zapojení do modernizace technologických řešení a využívání nových nástrojů
  • každodenní komunikace s kolegy napříč organizační strukturou společnosti

Váš profil
  • praxe na obdobné pozici podmínkou
  • aktivní komunikativní znalost AJ i ČJ (denní využití, jednání se zahraničím)
  • systematičnost, logické myšlení a velmi dobré komunikační dovednosti

Naše nabídka
  • motivující mzda od 60 000Kč
  • pravidelné odměny k základu mzdy
  • roční prémie
  • pružná pracovní doba
  • dotované stravné
  • týden dovolené navíc
  • vzdělávání, kurzy
  • možnost profesního rozvoje
  • velmi příjemný a fajn kolektiv

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Provozní technici v dopravě

Ústí nad OrlicíSpráva železnic, státní organi
od 30 000 Kč

Průvodčí vlaků v osobní dopravě

PrahaGW Train Regio a.s.
33 000 - 38 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?