Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

Lopourová Regina, e-mail: regina.lopourova@novartis.com

Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu; Zájemci o pozici hlaste se, prosím, přes firemní portál https://www.novartis.com/careers/career-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Regina Lopourová
regina#lopourova|novartis#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti úklidu

PrahaPemax servis s.r.o.
35 000 - 39 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaFingarant s.r.o.
65 012 - 70 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti úklidu

PrahaARTHURINVEST s.r.o.
od 32 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

NáchodWikov MGI a.s.
od 40 000 Kč

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé)

PrahaPernod Ricard Czech Republic s
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?