Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu

Komplexně zajišťuje činnosti spojené s optimalizací materiálového toku ve výrobním procesu společnosti
- zabezpečuje optimalizaci procesů nákupu, dodávek materiálu, dopravy, balení a distribuce zboží, surovin, strojů a odpadového hospodářství.
- příjem, skladování, ošetřování a výdej materiálu a zboží nebo surovin včetně vstupní i výstupní kontroly
- udržování stavu zásob dle skladové evidence a navrhování likvidace nadnormativních a neprodejných zásob
- optimalizace materiálového toku ve výrobním procesu v rámci zakázek společnosti
- nákup, dodávky a distribuce materiálu, zboží, surovin, strojů a přístrojů v souladu se strategií organizace
- zpracovávání objednávek, jejich zadávání do systému a spolupráce při tvorbě plánu výroby
- vedení skladové evidence / skladových karet a skladových pohybů/ a jejich zadávání do systému
- provádění skladových inventur v období a rozsahu dle požadavků vedení firmy
- monitorování a analyzování trhu a dodacích podmínek k zajištění okamžité nebo budoucí dostupnosti materiálu
- činnosti spojené s optimalizací dopravy a přepravy v rámci řízení logistických procesů ve společnosti
- hodnocení a výběr dodavatelů vzhledem k daným parametrům a ekonomické výhodnosti dodávek
- řízení reklamací a problémů vzniklých při skladování zboží a při přepravě koncovým zákazníkům
- posouzení a hodnocení efektivnosti hospodaření a výkonnosti svěřeného úseku a reporting vedení firmy
- jednání s klíčovými dodavateli a zákazníky v oblasti nastavení logistických procesů a dodacích podmínek
- věcně schvaluje přijaté faktury za materiál a zboží a zajišťuje tvorbu příslušné dokumentace v rámci řízení logistických a distribučních procesů
- vystavuje vydané faktury za prodej materiálu a zboží - spolupracuje s ekonomickým úsekem
- zajišťuje provoz a evidenci skladových strojů a zařízení
- zajišťuje nákup a evidenci pracovních nástrojů a ochranných pomůcek
- zajišťuje zásobování provozu skladu nezbytnými prostředky (pohonná a servisní média, fólie, vázací a balicí materiál, úklidové prostředky atd.)
- spolupracuje s dalšími útvary společnosti v rámci logistiky a zásobování /kancelářské potřeby, čistící a hygienické potřeby, nápoje a občerstvení/
- sleduje a posuzuje vývojové trendy v logistice, navrhuje optimalizaci pracovních postupů a efektivní uspořádání výrobních a pracovních procesů
- sleduje nákladovost vyplývající z organizace výroby a práce
- navrhuje úpravy pracovních postupů při zajišťování skladových a administrativních operací za účelem jejich optimalizace a zefektivnění
- zpracovává jednoduché cenové nabídky a naceňování, kontroluje projektovou dokumentaci a vyčlenění subdodavatelských činností
- spolupracuje s vedoucím výroby
Dle pokynů nadřízeného plní i další úkoly, které v popisu nejsou uvedeny, ale odpovídají sjednanému druhu práce a mzdovému zařazení.
Nabízíme služební mobilní telefon, nápoje na pracovišti zdarma.
Pracovní doba: 07:00 - 15:30, případně dle domluvy.
První kontakt e-mailem, telefonicky (Po - Pá, 09:00 - 1

Plat od:
30 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Pachovská
+420 602 490 571
sekretariat|inelsevenergie#cz







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.