Pracovník/ce ostrahy – Velké Meziříčí (vhodné pro OZP, OZZ)

Firma OLMAN SERVICE s.r.o. hledá šikovné pracovníky/ce, osoby se zdravotním omezením na HPP nebo brigádníky/ce na DPP na pozici Pracovník/ce ostrahy pro pracoviště ve Velkém Meziříčí.
Další informace:

Jedná se o HPP/DPP, směnný provoz - denní i noční.

Osoby se zdravotním omezením (OZP, OZZ) na HPP.

Brigádníky na DPP jako záskok.
Požadujeme:

Praxe vítána
PC uživatelsky - podmínkou
Trestní bezúhonnost
Zbrojní průkaz výhodou


Nabízíme:

Práci na DPP/HPP
Dlouhodobou a stabilní práci
Pravidelný měsíční příjem
Zázemí stabilní společnosti
Pracovní oděv
Možnost příspěvku na stravování 70 Kč/den
Možnost zvýhodněných zaměstnaneckých půjček
Další zaměstnanecké benefity


Kontaktujte nás a získejte dobrou práci ve stabilní a rozvíjející se společnosti v oblasti zajišťování komplexních služeb v oblasti ostrahy.

Bližší informace na telefonu 734 360 001 nebo zasílejte životopisy na e-mail: nabor@olman.cz.

Pracoviště:
Velké Meziříčí
Typ úvazku:
Plný úvazek, Brigáda
Cizí jazyk:

Česky

Nástup:
Ihned
Obor a Profese:
Ostraha a bezpečnost - Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lada Done
+420730186797
nabor|olman#cz





Podobné nabídky práce

Pracovníci ostrahy, strážní

Frýdek-MístekProtektia s.r.o.
od 19 500 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

LiberecBRYVECASTA s.r.o.
od 15 100 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

KopřivniceBezpečnostní agentura HB, s.r.
od 18 900 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

OstravaGADO, s.r.o.
od 130 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

Hradec KrálovéESO Security servis s.r.o.
112 - 116 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?