Účetní všeobecní

KONTAKT - tel.: 596 223 724, e-mail: prace@cleancat.cz

Dokážete udržet pozitivní atmosféru v týmu, řešit problémy společně a konstruktivně? Chcete posouvat nejen sebe, ale i administrativu firmy kupředu a svou prací se aktivně podílet na zefektivňování procesů? Dovedete dotáhnout úkol v termínu, i když Vás rozhodí nenadálá krizová situace? Fandíte digitalizaci účetnictví, preferujete práci s elektronickými dokumenty a jste ochotni vyřadit slovo šanon ze svého slovníku? Vnímáte účetnictví jako hru s čísly, a ne jako nudnou rutinu, kterou někdo musí dělat?

Pokud jsou Vaše odpovědi na tyto otázky kladné, pak jste to právě Vy, koho hledáme!

Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká:
- zpracování a kontrola měsíční účetní závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy
- účtování banky, interních dokladů (dohady, NPO, aj.), zápočtů, přijatých, vydaných faktur
- zpracování a podání KH a DPH
- provádění příkazů k úhradě
- inventarizace rozvahových účtů a komunikace s auditory
- spolupráce při vedení evidence hmotného a nehmotného majetku
- nastavení přístupových práv zaměstnanců v systému
- denní interakce s provozním a dalšími odděleními

Výsledkem Vaší práce bude:
- správně vedené účetnictví
- hotové měsíční závěrky v termínu
- efektivní komunikace mezi účetním a ostatními odděleními

Profil ideální/ho kandidáta/tky:
- SŠ s mat. - podmínkou
- velmi dobrou orientaci v daňové a účetní problematice
- profesionální a aktivní přístup
- samostatnost, organizační schopnosti, schopnost týmové spolupráce napříč celou celou společností
- znalost účetního programu Premier výhodou

Rádi Vám nabídneme:
- reálnou možnost profesního růstu - to není prázdná fráze, to se u nás skutečně děje
- pružnou pracovní dobu a možnost nadpracovat si hodiny (nebráníme se ani kratšímu 6 až 7hodinovému úvazku)
- zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií
- jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži od toho máme sick days
- občas budete mít možnost pracovat z domova
- nenecháme Vás v tom plavat očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)

Předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou.

Místo výkonu práce: Ostrava - Hrušov (se zajištěným a bezplatným parkováním přímo u budovy)

Nástupní mzda: 35 000 až 45 000 Kč (podle nabytých zkušeností a délky pracovního úvazku)

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marcela Ráková
596 223 724
prace|cleancat#cz






Podobné nabídky práce

Účetní všeobecní

PrahaACHUM Drive s.r.o.
10 000 - 15 000 Kč

Mzdoví účetní

Žďár nad SázavouSociální služby města Žďáru na
10 800 - 15 900 Kč

Odborní účetní všeobecní

Frýdek-MístekMPM -QUALITY v.o.s.
od 32 000 Kč

Mzdoví účetní

PrahaACHUM Drive s.r.o.
10 000 - 15 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

Nový JičínMPM -QUALITY v.o.s.
od 32 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

BerounOkresní stavební bytové družst
28 000 - 32 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Sekretáři (všeobecní)

od 21 300 KčFrenštát p. Radhoštěm Stk fren s.r.o.

Úředníci pro zpracování číselných údajů

28 000 - 31 000 KčTřebíč Autocamp wilsonka s.r.o.

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

9 750 - 11 500 KčTurnov Spirála turnov s.r.o.

Mzdoví účetní

22 000 - 27 000 KčOstrava Krajské státní zastupitelství

Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů

od 18 900 KčVsetín Ufogum s.r.o.

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?