ZÁSTUPCE/KYNĚ MANAŽERA PRODEJNY | FMCG

Znáš retail prostředí a nevadí Ti směnnost? Jsi dobrý týmový hráč, parťák pro kolegy, ale zároveň se nebojíš rozhodovat a říct svůj názor?

Tak právě Tebe potřebujeme!!!

Hledáme dynamického člověka, který se bude podílet na řízení prodejny, vedení a motivování týmu.

Co Tě přesně čeká?

- řízení prodejny
- plnění KPI's
- zastupování manažera v době jeho nepřítomnosti
- motivace a rozvoj týmu zaměstnanců
- dohled nad dodržováním kvality služebZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Pardubický kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- praxe v retailu v kombinaci s vedoucí pozicí - postačí vedoucí týmu/zástupce manažera
- ochota pracovat ve směnném provozu

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- motivační roční bonusy na základě splnění cílů
- stravenky
- sleva na rodinný nákup
- zvýhodněný tarif volání i pro vaše blízké
- penzijní připojištění
- MultiSport karta

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Manažer prodejního týmu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Hradec Kralove (GR)
(+420) 495 213 748
r#konecny#405884203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?