ASISTENT/KA ŘEDITELE | LIBEREC | AŽ 50 000 KČ

Jste organizační typ člověka, kterého baví dělat pestrou práci a využívat u ní cizí jazyky? Tak právě Vás hledáme!

Aktuálně obsazuji pozici - ASISTENT/KA ŘEDITELE | LIBEREC | AŽ 50 000 KČ

- Podpora ředitele závodu
- Vyřizování korespondence, interní pošty
- Denní organizace diáře a plánování schůzek
- Zodpovědnost za plánování služebních cest, zajišťování hotelů a dopravních prostředků pro služební cesty
- Zápisy z porad, organizace porad a příprava podkladů,
- Organizace pracovních výročíZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- Znalost AJ na úrovni B2
- Zkušenosti na obdobné pozici min. 2 roky
- Uživatelská znalost MS OFFICE
- Organizační a komunikační schopnosti

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- Týden dovolené navíc
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na stravování
- Vzdělávací školení a jazykové kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Asistentka
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Liberec (GR)
(+420) 489 208 930
d#kozusnik#405679203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?