HR MANAGER| AŽ 120 000 Kč | AUTOMOBIL

Hledáte výzvu a chcete být součástí úspěšné společnosti v automotive prostředí? Charisma z Vás srší a máte lidský přístup? Anglicky se domluvíme s lehkostí?
Pokud ano, pak hledáme právě vás na pozici HR managera!

Náplň práce:

- Nábor a výběr zaměstnanců
- Vedení personální agendy
- Rozvoj zaměstnanců
- Odměňování a benefity
- Reorganizace a změny
- Zaměstnanecké vztahyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
100 000 Kč
Pracoviště:
Louny
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání v oboru personalistika, management nebo příbuzném
- Prokazatelné zkušenosti v řádech let na obdobné pozici
-Velmi dobrá znalost AJ
- Komunikační a prezentační dovednosti, charisma a lidský přístup
- Schopnost samostatné práce i práce v týmu
- Strategické a analytické myšlení

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- příspěvek na penzijní pojištění,
- příspěvek na dojíždění,
- hrazené jazykové kurzy,
- pružná pracovní doba,
- bonusový systém odměňování,
- příspěvek na stravování kafeterie.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
HR ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
J#Macakova#405466203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?