Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : OZGUR KARATAS, tel.: + 420 777 446 670, e-mail: karatas@euromosglobal.com

HLEDÁME OBCHODNÍHO PORADCE.

PREFERUJEME KANDIDÁTY S KOMUNIKATIVNÍ TUREČTINOU A ANGLIČTINOU, ALE NENÍ PODMÍNKOU.

Plat od:
20 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
12.12.2023
Obor a Profese:
Náborář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
OZGUR KARATAS
+ 420 777 446 670
karatas|euromosglobal#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

LiberecKrajská nemocnice Liberec, a.s
od 32 000 Kč

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

PrahaInstitut pro veřejnou správu P
25 280 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 70 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 38 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?