Šéf slov, kreativní guru a pixelový mág WANTED! (35 - 50.000 Kč)

Hledáme copywritera, který má chuť nám ukázat, co umí. Pokud jsi mladý, plný energie a nápadů a ovládáš nástroje jako GTM, Photoshop, a máš zkušenosti s copywritingem, pak máme pro tebe místo ve světě IT a kreativity! Hledáme kandidáta na poloviční úvazek.
* Inspirace na každém rohu: U nás se každý den stává novou stránkou v knize tvé kreativity. Tvůj obsah bude mít reálný dopad.
* Grafické kouzlo: Použij své dovednosti v Photoshopu a vytvářej vizuálně ohromující materiály.
* Šablony a nové materiály: Budeš tvořit šablony, které zjednoduší naší práci, a nový obsah, který osloví naše cílové publikum.
* IT povědomí: Rozumíš IT a víš, jak proměnit technické informace do srozumitelného obsahu.
* Akce, ne slova: Máš nápady, a my máme chuť je realizovat.

Plat od:
35 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek, Práce na dohodu
Podmínky:

* Zkušenosti: Mít zkušenosti s GTM, Photoshopem a copywritingem.
* Kreativita: Buď připravený přinášet nové nápady a perspektivy.
* Cílení na výsledek: Nenechávej své nápady jen na papíře, ale realizuj je s námi.
* IT nadšenec: Zajímáš se o IT a rozumíš jeho jazyku.
* Kreativní komunikátor: Umíš komunikovat své nápady jasně a poutavě.

Bonusy:

* Kreativní práci na zajímavých a moderních řešeních pro významné zákazníky
* Prostor pro realizaci
* Mladý přátelský kolektiv a zázemí kvalitního realizačního týmu a týmu architektů
* Pružnou pracovní dobu a další zaměstnanecké výhody

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Marketing, Média, reklama a PR: Copywriter
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Nikola Opletalová
+420 722 926 479
n#opletalova|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.