Business Development Manager | AUTO i k soukromým účelům

Máte zkušenosti s B2B obchodem v oblasti agenturního zaměstnávání? Pojmy jako RPO, international mobility a temporary staffing Vám nejsou cizí? Výborně! Hledáme zkušeného a ambiciózního Business Development Managera, který se stane klíčovým hráčem v našem týmu Grafton/GI Group.

Vaším hlavním úkolem na pozici Business Development Manager bude identifikovat nové obchodní příležitosti, budovat a udržovat dlouhodobé vztahy s našimi klienty v Plzeňském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a na Vysočině a aktivně přispívat k rozvoji naší společnosti. Budete mít jedinečnou příležitost přinášet inovační řešení do oblasti lidských zdrojů a zvýšit naši konkurenceschopnost na trhu.

Náplň práce:
- budovat a udržovat pevné vztahy s existujícími klienty
- identifikovat nové obchodní příležitosti v přiděleném regionu
- vedení komplexního prodejního cyklu (od identifikace potřeb klienta, až po uzavření smlouvy)
- pravidelně aktualizovat data v interních systémech
- spolupracovat s interním týmem pro dosažení společných cílů
- analyzovat konkurenci a identifikovat nové trendy v oblasti lidských zdrojůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- minimálně 3-5 let zkušeností v oblasti agenturního zaměstnávání, personálního poradenství nebo HR
- zkušenosti s B2B ochodem, business developmentem, prodejem
- zkušenosti s temporary staffing, RPO, IM
- vynikající komunikační dovednosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy
- schopnost pracovat samostatně a dosahovat obchodních cílů
- analytické a strategické myšlení
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- ŘP skup. B, ochota cestovat

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- kvartální bonusy
- služební automobil i k soukromým účelům
- 2 dny home office/týden
- až 8 dní placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené
- 2 dny sick days/rok
- flexibilní pracovní doba
- teambuidingové aktivity (6 dní/rok)
- Cafeterie ve výši 14 400 Kč/rok
- Multisport karta
- stravenkový paušál (107 Kč/den)
- služební mobilní telefon s paušálním tarifem i k soukromým účelům
- příspěvek na penzijní připojištění
- firemní a jazykové vzdělávání
- občerstvení na pracovišti
- přátelský kolektiv

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Bussines Development Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
HQ HR (GR)
I#Celoudova#403077203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?