Pracovníci vnitřní poštovní služby

VOLNÉ MÍSTO JE VHODNÉ PRO OZP!

Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: jedná se o přepážkovou práci na Poště Partner +, která se bude otevírat. Nutná počítačová gramotnost, zodpovědnost, dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, odolnost proti stresu. Nutná znalost poštovní služeb /práce na poště/.
Pracovní úvazek 10-20 hod. Doba určitá s možností prodloužení.

První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle nebo na e-mailové adrese - na výběrovém řízení, datum bude upřesněno.

Plat od:
4 925 - 8 700 Kč
Pracoviště:
Chrudim
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.01.2024
Obor a Profese:
Pracovník poštovního provozu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Irena Jahnická
739 680 768
koordinator|spchrudim#cz






Podobné nabídky práce

Doručovatelé listovních poštovních zásilek

BlanskoČeská pošta, s.p.
25 000 - 26 000 Kč

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
26 000 - 30 000 Kč

Ostatní pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
21 000 - 24 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

PrahaPrvní novinová společnost a.s.
4 000 - 5 000 Kč

Pracovníci poštovního provozu (kromě úředníků na přepážkách)

Český KrumlovČeská pošta, s.p.
30 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?