Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu

Kontakt: email: jaroslava.stankova@hhglobal.com

Bachelor's or equivalent college degree - focus in Logistics preferred
Languages required - English
International logistics experience preferred: warehousing, transportation, supply chain principles
Scheduling and critical path management experience preferred
Issue resolution experience
Ability to Multitask

Cafeterie Benefit Plus, Příspěvek na dopravu, stravenky

Plat od:
42 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
08.08.2023
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jaroslava Stanková
722474780
jaroslava#stankova|hhglobal#com







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?