Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

Kontaktní osoba: Bc.Regina Lopourová, e-mail: regina.lopourova@novartis.com
Způsob 1. kontaktu: e-mailem

Upřesňující informace:
Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu; Zájemci o pozici hlaste se, prosím, přes firemní portál https://www.novartis.com/careers/career-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2023
Obor a Profese:
HR ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Regina Lopourová
regina#lopourova|novartis#com






Podobné nabídky práce

Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 60 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PrahaJT International spol. s r.o.
od 70 000 Kč

Personální náměstci (ředitelé)

Frýdek-MístekMobis Automotive Czech s.r.o.
od 61 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?