Ostatní řídící pracovníci v oblasti informačních a komunikačních technologií

kontaktní osoba: Mikšovský Juraj, e-mail: Juraj.Miksovsky@GenDigital.com
1.kontakt: e-mailem

1) Vypracovat a realizovat projektové plány v souladu s obchodními cíli a strategiemi /
2) Koordinovat a řídit projektové činnosti napříč různými týmy a zúčastněnými stranami /
3) Spolupracovat se zúčastněnými stranami napříč jednotlivými funkcemi a odděleními s cílem zajistit efektivní komunikaci, spolupráci a sladění napříč organizací
4) Úzce spolupracovat s členy projektového týmu, abyste porozumněli jejich potřebám, obavám a nápadům, a podle potřeby je zapracovat do plánů programu a projektu
5) Zajišťovat dodržování časového harmonogramu, rozpočtu a standardů kvality projektu /
6) Sledovat průběh projektu, rizika a problémy a podávat o nich zprávy
7) Usnadňovat komunikaci a spolupráci mezi projektovými týmy a zúčastněnými stranami /
8) Vypracovat a vést projektovou dokumentaci v aplikacích confluence/Jira a Smartsheet, včetně rozsahu, požadavků a výstupů
9) Provádět hodnocení a posouzení projektů s cílem měřit efektivitu a identifikovat oblasti pro zlepšení
10) Zajišťovat soulad projektu s platnými předpisy, zásadami a normami
11) Řídit projektová rizika a problémy, včetně identifikace, hodnocení, zmírňování a eskalace
Multisport karta, cafeteria

Plat od:
90 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.05.2023
Obor a Profese:
Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Juraj Mikšovský
Juraj#Miksovsky|GenDigital#com






Podobné nabídky práce


Prohlédnuté pracovní nabídky

Mistři a příbuzní pracovníci v chemii, farmacii a potravinářství

25 000 - 30 000 KčNáchod Pekárny a cukrárny náchod, a.s

Seřizovači a obsluha číslicově řízených strojů

27 000 - 32 000 KčMost Posmayspol s.r.o.

Všeobecní administrativní pracovníci

od 35 000 KčBrno Webnode cz s.r.o.

Mechanici a opraváři elektronických přístrojů

od 30 000 KčUherské Hradiště Perfect, spol. s r.o.

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?