Specialisté v oblasti propagace a reklamy

- Angličtina na komunikativní úrovni
- Pokročilá znalost MS Office, zejména Word, Excel, Powerpoint
- Znalost oblasti e-commerce
- Pokročila znalost v oblasti internetového vyhledávání

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2023
Obor a Profese:
Specialista marketingu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
THOMAS BASTIN
cz_vialto_infokarta|vialto#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaVMLY&R s.r.o.
od 40 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PlzeňW & P EURONOVA s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaPoděbrady.ru, s.r.o.
od 26 500 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaLifeCode s.r.o.
od 27 000 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?