Agenti dopravy a přepravy

Administrace přepravních dokladů (kontrola dokladů k přijatým zásilkám, vystavování dokladů CMR, vystavování dokladů T1, Karnet TIR, kompletace dokladů pro sběrné kamiony, zapisování údajů do informačního systému, zastupování při celním řízení)
Pracovní doba od 8:00 hod do 16:30 hod, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, pak prodloužení na dobu neurčitou
Znalost práce na PC, znalost ruského a anglického jazyka výhodou

Kontakt je možný POUZE telefonicky nebo emailem.

Plat od:
23 000 - 28 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2022
Obor a Profese:
Supply Chain Specialist
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Filip Skácel
+420 777 253 019
kariera|egtexpress#com







Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?