Specialisté

Rozsah práce a odpovědnost
? Vyřizování objednávek, přicházejících od administrátora logistiky
? Zpracování reklamací / požadavků / připomínek vedoucího logistiky
? Udržování přehlednosti a čistoty skladu
? Udržování přehlednosti a čistoty pracovního místa
? Poskytování pracovních přehledů nadřízenému
? Naskladňování zboží
? Expedice zboží na denní bázi - vyskladnění (příprava)
? Zadávání dopravy zboží do zákaznického systému přepravce
? Proaktivní přístup k novinkám, zlepšením
? Inventura řádná i mimořádná
? Účast na požadovaných školení
? Spoluzodpovědnost za stav skladu
? Poskytnutí požadované administrativy nadřízeným
? Obsluha a běžná údržba strojů na řezání klíčů a dalších zařízení pro výrobu
? Kompletizace cylindrických vložek

Požadavky vzdělání, odborná způsobilost, dovednost, zkušenosti
? Technické myšlení / zručnost
? Preciznost, zručnost, technická dovednost, výborná schopnost učit se novým věcem


Zaměstnanecké výhody: 5 týdnu dovolené; stravenkový paušál v hodnotě 110 Kč, 10% měsíční bonus

Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2021
Obor a Profese:
Specialisté
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristína Kažimírová
+421 905 301 531
kristina#kazimirova|assaabloy#com







Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.