Odbytoví agenti

Požadavky:
" výuční list, v oboru truhlář výhodou
" min. 2 roky praxe v truhlářské dílně či na podobné pozici výhodou
" jeřábnický průkaz, oprávnění na VZV výhodou
" technická představivost, základní čtení výkresové dokumentace výhodou
" komunikační a organizační dovednosti, smysl pro týmovou spolupráci výhodou
" základní znalost PC, Word, Excel výhodou

Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, příspěvek na závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, systém firemního vzdělávání a odborných školení

Plat od:
26 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.03.2023
Obor a Profese:
Supply Chain Specialist
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Šárka Pašková
371 435 154
Sarka#paskova|doosan#com






Podobné nabídky práce

Odbytoví agenti

BruntálStyroprofile, a.s.
od 25 000 Kč

Odbytoví agenti

JeseníkŘetězárna a.s.
31 000 - 42 000 Kč

Odbytoví agenti

NáchodHRONOVSKÝ s.r.o.
24 000 - 26 000 Kč

Celní deklaranti

HodonínT Machinery a.s.
od 30 000 Kč

Odbytoví agenti

HodonínK R O N, s.r.o.
od 27 000 Kč

Celní deklaranti

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
38 000 - 42 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.