Účetní všeobecní

CZ-ISCO. 43111 Účetní všeobecní
ÚČETNÍ
Místo výkonu práce: Vážní č.p. 465, Pouchov, 500 03 Hradec Králové 3
- PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup od 1. 3. 2017
- Náplň práce: vedení účetnictví obchodních kanceláří; spolupráce s lokálními daňovými poradci; komunikace s obchodním týmem; závěrková a reportingová činnost; práce v mezinárodním kolektivu
- Požadujeme: VŠ v oblasti účetnictví, finančního řízení, ekonomiky, ekonomickém nebo finančním oboru (min. titul Bc.); praxe na obdobné pozici včetně znalosti účetních programů výhodou; plynulou znalost ukrajinského jazyka podmínkou a základní znalost anglického jazyka; MS Office - především Excel; pečlivost a samostatnost; ŘP sk. B - aktivní řidič
- Profesní životopis zašlete na e-mail: lucie.glozova@kingspan.com

Plat od:
23 000 - 26 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2017
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lucie Glozová
725 939 725, 495 866 321
lucie#glozova|kingspan#com






Podobné nabídky práce

Účetní všeobecní

PrahaACHUM Drive s.r.o.
10 000 - 15 000 Kč

Mzdoví účetní

Žďár nad SázavouSociální služby města Žďáru na
10 800 - 15 900 Kč

Odborní účetní všeobecní

Frýdek-MístekMPM -QUALITY v.o.s.
od 32 000 Kč

Mzdoví účetní

PrahaACHUM Drive s.r.o.
10 000 - 15 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

Nový JičínMPM -QUALITY v.o.s.
od 32 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

BerounOkresní stavební bytové družst
28 000 - 32 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.