Specialisté

Náplň práce a zodpovednosti:
o Zodpovedá za prevádzku, správu a rozvoj CRM systému ASSA ABLOY
o Sleduje a vyhodnocuje funkčnosť a performance CRM systému
o Zbiera rozvojové požiadavky zo strany užívateľov CRM systému a pomáha definovať rozvojové technické požiadavky na CRM
o Poskytuje podporu koncovým užívateľom systému a rieši užívateľské problémy a funkčných bug-ov (poskytovanie L1 a L2 podpory užívateľom)
o Rieši prípadnú integráciu CRM na ďalšie systémy
o Pripravuje návrhy na rozvoj a optimalizáciu CRM systému
o Plánuje, testuje a hodnotí implementáciu rozvojových technických iniciatív CRM systému
o Komunikuje s obchodnými tímami s cieľom rozvoja a podpory využívania CRM systému naprieč CSH regiónom
o Spolupracuje na projektoch súvisiacich so systémom CRM

Spolupracujúce oddelenia:
o Obchodné oddelenia SK/CZ/HU
o EMEA CRM tím

Znalosti, schopnosti a vedomosti:
o Schopnosť koordinovať požiadavky interných spolupracovníkov
o Štruktúrovaný a systematický prístup k práci
o Logické myslenie
o Zmysel pre detail

Vzdelanie, pracovné skúsenosti a osobnostné vlastnosti:
o Min. SŠ technického zamerania
o Znalosť Microsoft Dynamics 365 (CRM) výhodou
o Vodičské oprávnenie typ B
o Pokročilá znalosť MS Office
o Znalosť anglického jazyka - min. úroveň B2

Zaměstnanecké výhody: 5 týdnu dovolené; příspěvek na stravování; roční bonus ve výši 10%, home office, mobilní telefon a notebook na soukromé účely, ovocný den

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2021
Obor a Profese:
Specialisté
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristína Kažimírová
+421 905 301 531
kristina#kazimirova|assaabloy#com







Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?