Ostatní úředníci v oblasti účetnictví

SAMOSTATNÝ/-Á REFERENT/-KA PRO INSOLVENČNÍ ŘÍZENÍ - SPECIALIZACE PRÁVO + ÚČETNICTVÍ
- PP po zapracování na dobu neurčitou, nástup možný ihned
- Náplň práce: komplexní správa běžících insolvenčních řízení - průběžná kontrola IR, reakce na změny v řízení (samostatné psaní zpráv, přípisů, dotazů atp.), kontrola prováděných srážek z příjmů dlužníků - zpracování v databázovém programu (upload dat, kontrola správnosti, nastavení a každoměsíční provedení rozpočtu), kontrola běžících splátkových kalendářů a provádění změn vyplývajících ze soudních rozhodnutí, implementace změn ve splátkových kalendářích, zpracování přihlášek pohledávek věřitelů do insolvenčního řízení, práce s datovou shcránkou (odesílání pošty, výběr pošty + zpracování, tedy zejména nastavení lhůt a rozhodnutí o dalším postupu, předání informací kolegům), písemná a ústní komunikace se soudy, úřady a účastníky řízení
- Požadujeme: zodpovědný, velmi pečlivý, se smyslem pro pravidla, nezbytným předpokladem je základní znalost obecného práva, znalost insolvenčního zákona je značnou výhodou a alespoň rámcová znalost průběhu a smyslu insolvenčního řízení je naprostou nezbytností, uchazeč by měl mít praktické zkušenosti se správním či soudním řízením, uchazeč musí být finančně gramotný, schopný rychle a správně řešit jednoduché matematické úkony, se schopností výborně porozumět psanému slovu, vyhodnotit jeho obsah a patřičně na něj zareagovat, na uživatelské úrovni perfektně ovládat běžně užívaný kancelářský software a internet, se zkušeností s komunikací se soudy a úřady, s perfektními vyjdřovacími schopnostmi, schopný samostatné práce, odolný vůči stresu
- Nabízíme: náročnou a pestrou práci s velmi širokým záběrem, práci v nových kancelářských prostorách v centru Hradce Králové, prima kolektiv, pevnou pracovní dobu, sick days, vzdělávací akce (kurzy, školení), mobilní telefon, mimořádné odměny, nápoje na pracovišti, firemní akce
- Vhodné pro minimálně SŠ vzdělání s maturitou, předchozí praxe velmi vhodná, s ohledem na široký rozsah požadovaných dovedností bude výhodou oproti uchazečům bez praxe
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, nejpozději do 30.12.2018 nám na email vyberko@hkadvokati.cz zašlete Váš životopis a motivační dopis se stručným uvedením toho, proč byste rádi pracovali právě u nás.
Více o nás najdete na www.hkadvokati.cz

Plat od:
20 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2018
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Luštíková
731 624 277
vyberko|hkadvokati#cz






Podobné nabídky práce

Odborní účetní všeobecní

OpavaCharita Opava
28 000 - 41 000 Kč

Účetní všeobecní

OpavaMAFRED spol. s r.o.
21 300 - 30 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

OpavaPF PLASTY CZ s.r.o.
29 000 - 33 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Prodavači v prodejnách

21 300 - 27 000 KčPraha Koh-i-noor hardtmuth trade a.s

Ostatní pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

18 000 - 20 000 KčPraha Bbs ochrana majetku s.r.o.

Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů)

od 30 000 KčSokolov Vítězslav rejent

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?